Νερό και Υγεία - Tips Ενυδάτωσης

Το νερό αποτελεί ζωτικό στοιχείο του δέρματος και όταν δεν του προσφέρουμε την απαραίτητη υγρασία, αυτό χάνει τη φρεσκάδα και τη λάμψη του και γίνεται πιο ευαίσθητο. Αν το σώμα δεν λαμβάνει αρκετή ποσότητα νερού, το δέρμα μας είναι αυτό που θα αισθανθεί τις επιπτώσεις περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο όργανο. Παρακάτω θα βρείτε ορισμένα tips ώστε το σώμα μας να είναι πάντα σωστά ενυδατωμένο και υγιές. 

  • Φροντίστε να πίνετε νερό πριν αισθανθείτε δίψα. Αν διψάτε σημαίνει ότι είστε αφυδατωμένοι!
  • Πίνοντας τουλάχιστον 2 λίτρα νερού την ημέρα, επιτυγχάνουμε τη σωστή διατήρηση των φυσιολογικών σωματικών και γνωσιακών λειτουργιών. Φροντίστε να αρχίζετε και να τελειώνετε την ημέρα σας με νερό, διότι ο οργανισμός χάνει υγρά ακόμα και όταν κοιμόμαστε.
  • Βάλτε υπενθύμιση στο ρολόι σας ή τον υπολογιστή κάθε 1 ώρα. Κάθε ώρα πιείτε 1 ποτηράκι νερό (200ml). Σε ένα 8ωρο που είστε στην εργασία σας θα έχετε καταναλώσει 1,6 λίτρα νερού.
  • Βοηθήστε τα παιδιά σας να συνηθίσουν να πίνουν από μικρή ηλικία νερό.
  • Μην αντικαθιστάτε το νερό με γλυκά ροφήματα και αναψυκτικά.
  • Βάλτε ένα μικρό μπουκάλι στη σχολική τσάντα του παιδιού σας. Μόνο όταν ενυδατώνεται επαρκώς μπορεί να ανταπεξέλθει πενυματικά και σωματικά στις απαιτήσεις της ημέρας.
  • Κατά τη διάρκεια των γευμάτων βάλτε ένα ποτήρι με νερό κοντά στο πιάτο του παιδιού σας και έχετε το νου σας να το γεμίζετε κάθε φορά που αδειάζει. 

Για να έχουμε όλα τα οφέλη του νερού, καλό είναι να καταναλώνουμε τουλάχιστον 2,5 λίτρα νερό/ημέρα!

Δείτε αν είστε σωστά ενυδατωμένοι κάνοντας το test ενυδάτωσης που θα βρείτε στο www.korpi.gr !