Τα 7 tips που θα σε κάνουν να μην εγκαταλείψεις τη δίαιτά σου

Σκέφτεσαι να αφήσεις και αυτή τη δίαιτα στη μέση; Σκέψου συνετά για σένα και τον οργανισμό σου και υιοθέτησε εκείνες τις διατροφικές συνήθειες που θα κάνουν και το σώμα σου έτοιμο για την παραλία. Βρες παρακάτω κάποια tips καθημερινότητας που θα σε οδηγήσουν να φτάσεις το δρόμο που θες. 

1) Πιες άφθονο νερό
Έρευνες* δείχνουν ότι μια αύξηση στη κατανάλωση του νερού κατά μόλις 1% της συνολικής πρόσληψης υγρών του οργανισμού μπορεί να μειώσει τις συνολικές θερμίδες που προσλαμβάνεις κατά περίπου 10kcal.

2) Φάε πολλά μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας
Στόχος σου είναι να μην αφήνεις τον οργανισμό σου να πεινάει. Δοκίμασε να καταναλώνεις πολλά μικρά (αλλά υγιεινά) γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι  τα 4-5 γεύματα την ημέρα σε βοηθούν να ελέγξεις την όρεξη και το βάρος σου ευκολότερα. 

3) Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα
Το να ξεκινάς την ημέρα σου με ένα γευστικό πρωινό είναι το κλειδί της επιτυχίας. Ακόμα και μία κούπα με δημητριακά ή 2-3 φρυγανιές με μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, μπορούν να καταπολεμήσουν το αίσθημα της πείνας για ώρες. 

4) Απόλαυσε τα αγαπημένα σου φαγητά
Σίγουρα το να κόψεις τα αγαπημένα σου φαγητά με τη μία, θα είναι δύσκολο. Βρες αντικαταστάτες για το καθένα τους και σιγά σιγά άρχισε να αλλάζεις τη συχνότητα και την ποσότητα που καταναλώνεις όλα εκείνα τα αγαπημένα μεν, βλαβερά δε, φαγητά. 

5) Συμπλήρωσε κάθε γεύμα σου με ποσότητα πρωτεΐνης
Οι τροφές που εμπεριέχουν το στοιχείο της πρωτεΐνης σε βοηθούν να νιώθεις το αίσθημα του κορεσμού για μεγαλύτερο διάστημα. Επίσης ενισχύουν σημαντικά το μεταβολισμό σου για να κάψει το περιττό λίπος που προσλαμβάνει από τις τροφές. 

6) Ζυγίσου μία φορά την εβδομάδα
Κάθε εβδομάδα που ξεκινάει βάλε το στόχο σου. Έπειτα δε χρειάζεται κάτι παραπάνω από ένα εβδομαδιαίο ζύγισμα για να ελέγχεις την πρόοδο σου. Θυμήσου να τηρείς ένα συστηματικό πρόγραμμα για την ημέρα που ζυγίζεσαι, τη ζυγαριά που χρησιμοποιείς ακόμα και τα ρούχα που φοράς αν αυτό είναι εφικτό. 

7) Ξεκουράσου
Ο ύπνος θρέφει τα παιδιά αλλά και εσένα. Το αίσθημα της κόπωσης και η έλλειψη ενέργειας είναι από τους βασικούς παράγοντες που δημιουργούν πείνα και την ανάγκη πρόσληψης ενέργειας από τροφές. Με άλλα λόγια σε οδηγούν στο να καταναλώνεις μεγαλύτερες ποσότητες χωρίς πραγματικά το σώμα σου να το έχει ανάγκη

 Αν όλα αυτά αποτύχουν, τότε ίσως πρέπει να το πάρεις πιο σοβαρά.

 *Πηγή:  British dietetic association, http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/jhn.12368/abstract