Ανακάλυψτε Χρήσιμα Tips Ενυδάτωσης

  • Όταν το νερό στο σώμα σας αρχίζει να μειώνεται κατά 1% τότε ξεκινά το αίσθημα της δίψας. Αυτό σημαίνει ότι όταν φτάνετε στο σημείο να διψάτε, έχετε πάθει μια ελαφρά μορφή αφυδάτωσης. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να πίνετε νερό σε τακτά χρονικά διαστήματα ακόμα και αν δε διψάτε.
  • Όταν έχετε κοντά σας ένα μπουκάλι, τότε ακόμα και αν δε διψάτε πίνετε νερό
  •  Όταν γυμνάζεστε οι ανάγκες του οργανισμού για ενυδάτωση είναι αυξημένες, μην ξεχνάτε να έχετε πάντα ένα μπουκάλι νερό μαζί σας.
  • Βάλτε υπενθύμιση στο κινητό σας κάθε 1-2 ώρες και πιείτε 1 ποτήρι νερό (200ml), στο τέλος της ημέρας θα έχετε καταναλώσει τουλάχιστον 8 ποτήρια νερού και αυτό σιγά σιγά θα σας γίνει συνήθεια.
  • Φροντίστε να αρχίζετε και να τελειώνετε την ημέρας σας με νερό, διότι ο  οργανισμός χάνει υγρά ακόμα και όταν κοιμάστε.
  • Βοηθήστε τα παιδιά σας να συνηθίσουν να πίνουν από μικρή ηλικία νερό.
  • Η καλή εμφάνιση του δέρματος, τόσο του σώματος όσο και του προσώπου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την καλή ενυδάτωση του οργανισμού.